Var rädd om din partner det kan vara det bästa du har

Det finns många sätt att visa sin kärlek på. Ibland när relationen inte fungerar är det väldigt lätt att se alla fel. Många gånger värdesätter vi inte det vi har när vi befinner oss i relationen, Testa din relation här. Detta kan vara värt att tänka på och kanske kan du bli lite inspirerad av denna mannens sätt att visa sin kärlek:

”Han hade tragiskt förlorat sin hustru och när han gick på restaurang för första gången sedan hennes bortfall, såg han ett par som påminde om han och hans fru när de var unga. Han betalade deras nota och skrev några tänkvärda ord på en servett”. 

loveletter

Det här står det på lappen:

 Hej. Ni känner inte mig. Min underbara fru sedan 43 år tillbaka dog förra veckan. Ikväll åt jag för första gången själv. Ni påminner mig om vårt första år tillsammans. Tillåt mig att betala er middag, njut. Det kommer att skapa ett leende på Carros ansikte och göra mig glad.  Lee. B Skicka det vidare

Källa: Elitedaily.com

Ring Jonas gratis i 10 min och fråga vad du vill om terapi och relationer: 0708-111161

 

Ladda ner Jonas bok ”Servicemanualen för ett bättre liv”

Kommentera

